7.03.2009: UPDATE FOTO GENEVA LIVE 2009
Sună bine? Pentru cei de la VW sună chiar foarte bine, dar, înainte de intrarea în producţia de serie a viitorului Volkswagen Polo BlueMotion, mai trebuie puse la punct câteva detalii în ce priveşte motorul 1,2 TDI, common-rail cu injecţie directă.
Totuşi, în mare, maşina este pregătită pentru viitorii clienţi. Cântărind doar 1.088 kg, acest VW Polo beneficiază de un pachet aerodinamic pentru scăderea frecărilor, la fel ca pneurile speciale cu rezistenţă redusă la frecare. Jantele de 15 inch sunt optimizate atât pentru scăderea masei, cât şi ca aerodinamică, iar partea de sub maşină a fost intens modificată în tunelul aerodinamic.
Rezultatul? Consum redus cu 0,8 litri/100 km şi scăderea emisiilor de CO2 cu 20%. Nu lipsesc sistemul start-stop, precum şi recuperarea energiei la frânare, în timp ce interiorul beneficiază de un tratament "Power On", dar şi de indicatoare pentru schimbarea optimă a treptelor de viteză sau pentru presiunea în pneuri. Vopseaua maşinii este nouă şi se numeşte "Emotion Blue".